نقد و برسی FAR CRY 4

 

   





تا به حال حرف های زیادی راجع به عنوان جدید و پر سر و صدای Ubisoft Montreal یعنی Far Cry 4 زده شده است. تا به حال شاهد فیل سواری، وسیله ی نقلیه جدیدی به نام gyrocopter و تیر اندازی از درون وسایل نقلیه  بوده ایم.بنابر گزارش سینماباکس به نقل از گیمفا، هم اکنون می توانید صحبت های Mark Thompson  مدیر ساخت این بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

Mark Thompson علت انتخاب کردن Kyrat که منطقه ای کوهستانی و افسانه ای در هیمالیاست را توضیح می دهد:ما میخواستیم تا تصویر برداری را احیا کنیم برای همین هیمالیا را انتخاب کردیم. این منطقه از بعد عمودی بزرگتر شده است که به لطف آن میتوان قابلیت های جدیدی را به بازی اضافه کرد. انتخاب کردن این منطقه به ما اجازه ی استفاده از gyrocopter و سیستم جدید بالا رفتن از محیط بازی را می دهد.

یوبی‌سافت در گزارشات مالی خود مشخص کرده که انتظار دارد تا این بازی در لیست ۱۰ بازی پر فروش امسال قرار بگیرد. کمتر از یک‌ماه تا برگزاری مراسم E3 (بزرگترین رویداد بازی‌های کامپیوتری که سالانه برگزار می‌شود.) فرصت باقی مانده و علاقه‌مندان این عنوان باید برای کسب اطلاعات بیشتر تا آن زمان صبر پیشه کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Mohammad 1393/05/18 ساعت 18:13

سلام میشه تاریخ تولید این بازی هم بگید

این بازی در نیمه اول سال ۲۰۱۵ منتشر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد