بازیDriver: San Francisco

 

 

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد.  

 

 

 

برای دانلود بازی و دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بازی FARCRY 3

 

 

 

چندی پیش شرکت یوبی‌ سافت یکی از بدترین خبرهای خود را به اطلاع مخاطبان رساند. با توجه به اذعان این شرکت، بازی FARCRY 3 که با نمایش خیره کننده در E3 و همچنین معرفی شخصیت منفی‌اش به نام “واس” هواداران زیادی گرداگرد خود می‌دید در تاریخ مشخص شده عرضه نخواهد شد.

ادامه مطلب ...

بازی The Last of Us

  

 

این بازی توسط استدیوی ناتی داگ در حال ساخت است و در سال ۲۰۱۳ به طور انحصاری برای PS3 منتشر خواهد شد. 

 

 

 

 

برای دیدن تصاویر و خواندن ادامه ی متن به ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بازی 3 CRYSIS

  

 

 

طبق جدیدترین گفته های Rasmus Hojengaard مدیر توسعه دهندگان کرایتک در رابطه با سومین نسخه از بازی Crysis،هیچ تفاوتی میان تجربه ی این بازی بر روی PC و کنسول ها وجود ندارد.او ادامه میدهد"بدیهی است برای انجام 

 

 

 

برای خواندن ادامه ی متن و دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بازی PES 2013

 

 

 

کمپانی بازی سازی کونامی بازی Pro Evolution Soccer 2013 را معرفی نمود و اعلام کرد در پاییز امسال عرضه خواهد شد.این بازی محبوب قرار است برای پلی استیشن ۲، پلی استیشن ۳، پلی استیشن پرتابل، پی سی، ایکس باکس ۳۶۰، نینتندو Wii و نینتندو ۳DS عرضه شود.  

 

 

 

برای خواندن دانلود بازی و دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بازی WWE 2013

 

 

 

شرکت THQ هم اکنون امکانات برای ساخت بازی WWE'13 را نیز فراهم کرده است. این بازی در سال 2013 منتشر خواهد شد و با توجّه به مدّت زمان طولانی کار برای آن (یک سال کامل) می توان گفت که بازی بسیار زیبایی ساخته خواهد شد. 

 

 

 

برای خواندن بقیه ی مطلب و دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب ...