بازی Transformers: Fall of Cybertron



استودیو Highmoon با ساخت Transforemers : War Of Cybertron توجه همگان را به خود جلب کرد. گیم پلی روان و اکشن سریع، بازیبازها را ساعت ها جلوی کنسول خشک می کرد. حالا سازندگان قصد دارند همان کار را تکرار کنند، اما این بار بهتر، و با سومین بخش از این سه گانه یعنی Fall Of Cybertron ، حتی خالق و کارگردان بازی “Dave Carvens” ادعا داشت که این عنوان بهترین سری از Transformers خواهد بود، و با مشاهده بازی ما نیز متقاعد شدم که ادعایی بی مورد نیست.همانطور که نام بازی نشان میدهد Fall Of Cybertron داستان روزهای پایانی این سیاره را بیان می کند.




برای دانلود بازی و دیدن تصاویربه ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب ...

بازی the elder scrolls v skyrim



نسخه ی کامل به همراه باک باکس بازی بسیار زیبای The Elder Scrolls V SKYRIM را برای تمامی علاقه مندان به اینگونه بازی ها آماه نموده ایم. بازی که در نوع خود منحصربه فرد بوده و نمرات بسیار خوبی را از مجلات بزرگ گرفته و با فروش بسیار خوب خود سود فراوانی را برای شرکت سازنده اش یعنی Bethesda Softworks به ارمغان آورده است.داستان بازی در سرزمین اسکاریم اتفاق می افتد جایی که اهریمن ها و حیوانات باستانی زیادی زندگی می کنند. و سرزمینی سرد و کوهستانی است.




برای دانلود بازی و دیدن تصاویر بهه ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بازی Diablo III



بازی Diablo III ، یکی از بهترین بازی های سال 2011و یا شاید بهتر باشد بگوییم یکی از بهترین بازی های سال 2012 میلادی است . بازی ای که با انتشارش سبب حیرت بسیاری از گیمر ها علی الخصوص منتقد ها شد .نسخه بتای این بازی هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . به محض منتشر شدن رسمی این بازی نسخه ی کامل آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت . اما تجربه شیرین بازی Diablo III 3 v.0.5.1.8101 را صرفا به خاطر بتا بودن آن از دست ندید ! بهشت ها دوباره به لرزه در خواهند آمد.



برای دیدن تصاویر و خواندن ادامه ی متن به ادامهی مطلب بروید

ادامه مطلب ...

بازی TOTAL WAR SHOGUN 2



بعد از گذشت سال ها از تولید عناوین اول این بازی سری جدید از بازی total war عرضه شده است. این سری بعد از 11سال دوباره بازگشته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و دوباره با ویژگی های تازه تری نسبت به نسخه های قبلی دردسرهای جدیدی را نیز به گیمر ها تقدی می کند.




برای دانلود بازی و دیدن بقیه ی تصاویر به ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب ...