سازندگان Battlefield: Hardline از ایجاد تعادل برای اسلحه ها در بخش چندنفره می گویند

 

از زمانی که بازی Battlefield: Hardline تاخیر خورده، انتشار اخبار مختلف نیز از آن به شدت کند شده است و ما به ندرت شاهد حضور سازندگان در بین مردم هستیم. Visceral Games اینطور که به نظر می رسد مشغول بهبود بازی خود می باشد اما خوشبختانه اخیرا آقای Thaddeus Sasser به عنوان مسئول ارشد بخش چند نفره اطلاعاتی را از نحوه بکار گیری دیتاهای موجود در اسلحه ها، برای ایجاد تعادل منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در رابطه با سلاح های AKM, M16, MG36 و G36 و پارامترهایی مانند هدشات، برخورد و غیره ایشان گفته اند: 
(هم اکنون ما تعادل بسیار بهتری را شاهد هستیم، به گونه ای دریافته ایم که اسلحه AKM از M16A3 قوی تر است. از طرف دیگر M16 وجود دارد که در بخش بتا همگی از آن به عنوان اولین اسلحه خود بهره می بردند چرا که کار با آن بسیار راحت است. ما نهایت دقت را خواهیم کرد تا اینکه تعادل کاملا مناسبی ایجاد شود و با اینکه در حال حاضر AKM کمی بیش از اندازه قوی می باشد نیازی نیست که چندان اقدامی برای آن صورت گیرد.)
Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. تفاوت اصلی Hardline با سری های قبلی، مضمون آن می باشد. دیگر خبری از میدان های جنگ مدرن، ویتنام و غیره نیست در عوض ما شاهد مبارزات نیروهای پلیس با تبهکاران خواهیم بود. بازی Battlefield: Hardline در سال ۲۰۱۵ برای Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 و PC عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد